Blir en tidig kväll ikväll.

Har bestämt mig för en tidig kväll ikväll. Känner mig rätt sliten efter denna häktiska vecka och skulle vara skönt att få sova ut. Rikard är och tränar nu och sedan ska han väll fara till storforsens relax avdelning där brudparet har en myskväll innan bröllopet i morgon. Jag ville i början men nu känner jag att jag inte orkar. Stannar hemma med Simba ikväll. Det får bli en myskväll här hemma istället, för oss två.
Färgningen av håret blev i alla fall väldigt lyckad fast jag inte kunde tro det till en början. Är riktigt nöjd faktiskt.

Ska gå och äta mig en macka för är hungrig fortfarande och sedan blir det att bädda ner sig i soffan till en film eller något, har inte bestämt mig ännu. :)

Ha en mysig kväll så skriver jag i morgon.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!