Dags för packning.

Nu har jag och Rikard varit på middag hos Marie. Mourice hade tagit med sig en jätte god lamm gryta som vi åt.
Rikard for ner till Jocke och jag ska börja packa inför veckan som ska spenderas hos bästa Linda i Luleå. Kommer praktisera på Tassa in. Kom gärna dit för en smakbit eller om ni behöver hjälp med något om hundar.
Kommer att trimma, klippa och frisera hundar samtidigt som jag kommer baka goda bakelser till hundar. Simba fyller ju år den åttonde april och det är sista veckan på praktiken. Han ska då få en god tårta eller muffins. :) Måste ju få bli lite bortskämd nu då han fyller år. :) Min gammel gubbe.
Nåja, ska börja packa nu och sedan skriver jag kanske igen innan jag går och lägger mig.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!