Ett riktigt fint bröllop.

Gårdagen var riktigt lyckad. Ett otroligt fint bröllop uppe i storforsen. Grattis Lina och Frans !
Nu är de man och hustru och jag är så glad för deras skull. De passar så bra tillsammans.

Lite kort om vad som hände igår.
Vi for upp till storforsen där vigseln skulle äga rum ute på stora scenen. Vid halv fem tiden. Innan vigseln blev vi bjudna på varm choklad och om man ville fick man tillsätta mintu för att få lite värme i kroppen. Kul med en sådan grejj. Sedan under vigseln blev både jag och Rikard tårögda, det var så himla fint.
Vigseln tog ungefär en kvart och efter det for vi till kulturhuset där det var mat, dryck och fest.
Wow, vad fint dom hade gjort det! Man kände inte igenn sig.
De hade pyntat varenda liten detalj som gick att pynta.
Sedan var det lite lekar och dans.
Vi blev sedan serverade en trerättersmiddag. Det var till förrätt, en jätte god typ räktoast. Fast inte kanske en räktoast men något liknande i alla fall. Sedan till varmrätt blev det grillad fläskfilé, rödvinsås, bakpotatis och en god grönsallad till. Efterrätten bestod av en mastig chokladkaka, fruktmouse och en kaka. Till alla dessa rätter fick man välja att dricka öl, cider eller vin.

Sedan då alla fått mat i magen var det lite lekar och fest hela natten lång. Jag och Rikard for hem kvart över fem.

Ska lägga upp lite bilder senare. Tog inga från vigseln och knappt några från festen men dom jag har ska ni få se.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!