Gårdagen då.

Gårdagen bestod av trevligt sällskap nere hos joakim där det spelades ölspel hela kvällen. Kring tio ville jag och camilla upp till hotellet och lyssna, kanske dansa till en trubadur som var där och spelade. Vi lyckades i alla få med oss Rikars men då vi väl kom fram till hotellet så var det ju ingen där.?? Den stackars trubaduren satt och spelade för ett bord på fyra pers..stackare! Camilla tog en öl och sedan for vi tillbaks. Kom upp till jocke igen och jag blev helvetes less så jag ides inte vara kvar där. Jag, Rikard och camilla for hem och det var så gryymt skönt.

Tur att det finns bättre kvällar. Gårdagen var då den värsta på ett år tror jag. Mins ingen som slutade så förbannat tråkigt pga..?

Ha en bra kväll. skriver sen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!