Godagens.

Nu har jag ätit en riktigt god middag. Italiensk pytt i panna med fläskfilé och tsatsiki. Mumma.
Dagen har varit sådär. Lite yr och ont i skallen då det har stormat så mycket. Direkt man har gått ut så vill man bara fort in igen. Huvva, vill ha sol och varmt och helst vindstilla.
jaja, nu ska jag till rummet och min vovve som har börjat äta normalt igen. Är glad för det men ledsen för alla andra bekymmer. Nåja, blir att plugga Naturkunskap A inför provet i morgon och sedan nanna kudden med Linda och Jennifer. Bästa tjejerna! <3 De kommer och hämtar Simba sen också för det ska på Ica. Glad att dom vill ta med sig honom så att han får gå en till längre runda idag.

Ska kolla mailen och sedan fara. Ha en bra dag så skriver jag imorgon efter skolan, växtriket och hemkomst! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!