Home sweet home. <3

Nu är jag hemma och har även hunnit vara förbi på Ica och köpt ingredienser till en stor fruktsallad som jag ska göra iordning då Rikard kommer hem från gymmet. :)

Dagen har bestått av tre lektioner.
Först matte där jag jobbade med ekvationer som vanligt, sedan engelska där vi höll på med en text och lite uppgifter och sista lektionen bestod av idrott där vi spelade volleyboll. Tycker det är superkul på sommrarna då det är varmt och man kan spela beach volley men på vintern... njaa. Inte lika kul kanske. DÅ är det bara jobbigt.
Sedan fick vi ju sluta som ni vet sedan tidigare inlägg.

Nu ska jag tina lite rester, som vanligt. haha, nä, men orkar inte börja med någon mat nu.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!