Längtar till morgondagens mys.

Hello everybody!

Tomorrow i got a english test and i´m not sure i will pass. haha, lejdar mig bara. I morgon har jag ett engelska glosförhör på tretti glosor men jag har glömt papprena hemma. Attans, typiskt.
Ajja, kom hem för ett tag sedan. For från piteå klockan fyra  och sedan då vi kom till vidsel så lämnade vi simba hemma och fortsatte sedan vidare till Marie där vi testade Kinect. Ett nytt spel till XBOX 360 där man rör på sig, typ som ett WII eller vad det heter.

Nu ska jag baka chokladbollar och sedan packa termos och fikat till i morgon. Jag, Linda, Jennifer, Elin, Frida ocg Fanny ska gå ner på älven och grilla korv, göra pinnbröd, dricka varm oboy och njuta av mina goda chokladbollar då hundarna får rusa av dig. Blir riktigt trevligt tror jag. Hoppas vi får bra väder.
En bild på hundarna sedan ett träningspass i ridhuset.
Det ser ut som att alla på bilden är efterblivna och typ dimoner. . . men det får duga.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!