Morsning allesammans! ;)

Nyvaken och hungrig. Igår kväll då jag gick och lade mig var jag jättemätt men nu några timmar senare kurrar magen efter mat. Skulle vara skönt om man bara behövde äta en gång per dag och att det var bra så. Men nej, tre gånger. Det är ju jobbigt att hålla på och tänka på vad man ska äta varje dag, handla mat, äta..

Gårdagen var jättemysig. For till Marie klockan åtta och där vi blev bjudna på en underbart god risotto med kyckling och klyftpotatis. Jag, tog en liten portion till att börja med för jag viste inte om jag skulle gilla det men wow vad mättande det var. Blev jättemätt direkt. Och riktigt, riktigt gott såklart.
Sedan satte vi oss i soffan/orna och jag kröp ner under en filt. vi satt och såg på matlagningsprogram. lite komiskt då man just ätit så sätter man sig framför tv:n och glor på "vad blir det för mat?" och "Jamie Olivers 30 muínutes meal."
Smatidigt som detta så var Rikard och Krille och tränade i gymmet men kom hem sedan lagom till Big brother. Så kul att samlas alla och se på big brother, inte för att det är ett speciellt program utan för att vi samlas och har det bra.

Nu måste jag kirra frukost. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


melissaw'

så fin, Emelie :)!

2011-03-10 | 16:51:06




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!