Morsning korsning! :)

Jag och Linda sitter uppe i bibblo och väntar på att lunchen ska öppna så att vi får njuta av en god tacco buffe. :)
Idag är det fredag och det betyder att jag ska fara hem. Me like a lot. :) Hem till älsklingen och huset och bara koppla av. Är ganska trött så det blir att kasta sig på soffan och ta en tupplur.
Ihelgen vet jag inte riktigt vad som händer. Vi kanske far till Piteå på lördag och käkar suchi på någon ny suchibar som har öppnat. Har aldrig ätit det så det blir kul. Skulle även vela fara till växtriket och köpa lite nya växter att pynta med i fönstrena. :) Finns så himla mycket fint.

Till sommaren så ska jag plantera en hel del färgglada blommor utanför fönstrena. Rikard är ju dock allergisk mot gräs och kan vara det mot vissa blommor också..men han får vell hålla sig inomhus. Nä, vad taskig jag är. Men det borde inte göra något.
Jag är då glad att jag inte är allergisk mot pollen, gräs, blommor, djur eller någon maträtt. :)

Skriver sen då jag är hemma i vidsel.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!