Nu är jag hemma!

Provet gick kanon bra och jag är verkligen förvånad över mig själv, på ett positivt sätt.
Vi har ju hunnit vara på växtriket också och där köpte vi två fina vita krukor, två klätterväxter och en svärmorstunga. Jag bestämde mig även för att bli medlem och jag fick just idag bli medlem gratis! Passade på. Har fått massa fina erbjudanden.
Nu har jag även färgat håret. Rikard gjorde det åt mig och jag väntar på att det ska torka så att jag får se hur det blev. Faktiskt väldigt nervös. Hade ju brun/lila hår och köpte en svart hårfärg för att det inte fanns någon liknande. Så får se om det blev en jätte stor skillnad. Lite slingor gör ju inget men om det blir en allderles för stor kontrast så vet jag inte vad jag gör. Har mössa i morgon på bröllopet. ?? Nä. vi får vell se.

Nu ligger älsklingen och sover och jag har precis börjat med maten.
Ha det bra, skriver mer senare! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!