Nu är man ledig. :)

Och det känns otroligt skönt. Nu ska jag bara slappa och vila upp mig för de resterande tio veckarna av skola.

Dagen har bestått av ledighet, konstigt nog. Hade svenska på morgonen men där visade jag bara en snabb OH-bild sedan fick jag sluta och sedan på basmaskin så blev jag ledig då jag var klar med allting.  Så jag har legat i soffan på elevhemmet och tittat på skid-VM i Oslo och sett då sverige tog silver. Somnade sen på eftersnacken och sov tills klockan tre då jag sen började att packa. Sedan kom älskling och hämtade mig då han slutat jobbet.

Nu här hemma i Vidsel så har jag hunnit förbi på Ica och hämtat ut paket. Det var klänningen som jag beställde förra veckan från modehus.nu. Den passade perfekt och jag blev riktigt nöjd över mitt köp. :)
+ att det är en klänning som jag ser fram emot att använda vid många fina tillställningar.

Ha det bra, så skriver jag sen:)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!