Orkar inte längre!

Gud vad less jag är på att allt ska gå åt helvete..
Nu är Simba ännu värre än tidigare och jag har jusst fått reda på att han inte alls är försäkrad.. Kommer få stå och betala honom i ett år för att han ska få fara på ett veterinär besök...
Har i alla fall fått en tid hos djurkliniken här i Öjebyn på måndag eftermiddag och hoppas verkligen att det inte är något farligt med honom.
I måndags så var jag ut med honom en fem minuterssväng på lunchen och sedan skulle jag ut med honom vid middagstid men han var så himla dålig så att jag lämnade honom inne.
Han har ju inte ens rört på sig och han är ändå sämre än innan!?
Förut blev han ju stel då han varit ute och gått som vanligt men nu är han dålig då han inte ens rört på sig.
+ Att han nu har dålig matlust. Han ville inte ens äta godis då linnea ville ge honom och han har ju varit världens matvrak. Typ när jag ska ge honom mat så står han bara och kollar på den och sedan måste jag säga varsogod flera gånger innan han ens luktar på den. Jag blir så ledsen. Vill inte att han ska må dåligt och ha ont.
Men på måndag får jag ju veta vad det är och det kommer kännas mycket bättre då jag varit och kollat honom.
Jag trodde ju bara att han kanske sträkt sig då han var bra förra veckan. Men nu då han inte gjort något så blir han sämre. Åhh, måste försöka tänka på något annat nu.

Proven går ju också åt helvete kan inte koncentrera mig.

Ha det bra!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!