Roligaste dagen på länge.

Hello!

Engelska testet gick bra trotts att jag glömde papprena på skolan igår. Klarade det flesta orden och hann göra klart alla uppgifter så har inga rester. Så himla skönt att få vara ledig på "stuga" timmarna då många får obligatorisk närvaro för att sitta och göra klart rester de samlat på sig under det här första året. Det är helt sjukt att vi har hunnit gå här i snart ett år! Det har gått så otroligt fort och jag hoppas det gör det de två andra med. :)

Dagen har varit riktigt rolig. Hade NK A första lektionen där vi gick igenom vad som skulle komma på preovet, Inte svår alltså, grymt slappt. Sedan hade vi engelska där jag gjorde engelskan. Tillsist så hade vi klasstid då vi bara satt och pratade om framtidsplaner och annat. :)

På lunchrasten så åt vi snabbt och sedan gjorde vi pinnbrödsdeg och hämtade ved, morika, termos och sittunderlag. Då vi slutade skolan kring halv två tiden så bytte vi om till utekläder och tog packning och hundar och begav oss ut i vildmarken. Eller, till en grillplats vid älven. ;)
Hundarna sprang löst hela vägen dit och busade och roade sig vid grillplatsen medans vi satt och grillade korv, gjorde pinnbröd, åt chokladbollar och drack Oboy. :) En riktigt trevlig dag. Alla hade jätte trevligt och tur med vädret hade vi också. :) Så skönt att få sitta och njuta ute i solen medans hundarna njuter av skogen och alla dess dofter. Simba hade dock fullt upp med att bredda sitt revir. Han var den enda hanen med så han var riktigt stolt och njöt verkligen av flickornas sällskap. :)
Har tagit lite bilder som jag tänkte lägga upp i morgon då jag far hem till älsklingen. Har min datakabel där så kan inte ladda upp dem nu.

Inatt sover jag här på Grans och det känns ju mindre roligt. Det är så mycket mysigare att sova med min älskling. I helgen blir det att plugga. Har ett hundprov på måndag, ergonomi prov på tisdag, ekvationsprov på onsdag och evolution, universum och charles darwin prov på fredag i Nk A.

Ha en bra kväll allesammans och förlåt för min dåliga updatering. Har inte haft tid idag, har ju varit ute. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!