Snöigt värre..

Godmorgon allesammans!

Nu är jag uppstigen men blev destu mindre taggad av att gå ut och gå då jag ser att det snöar för fullt. Jag som trodde snön skulle försvinna nu. Men vår är det ju och det blir jag riktigt glad för. Även om den här vintern har gått otroligt fort. Jag har verkligen slagit om från att ha varit vintermänniska till en sommarmänniska som bara vill ha sol och sköna stunder. Det är ju bara tråkigt att vara ute och frysa i kylan på vintrarna. Jag har ju gillat vintern mer för att jag ska kunnat träna lavinsök med Simba då. Han älskar ju verkligen det och jag har tyckt det varit så roligt när han tycker det är kul.
Men nu så har han fått så ont i höfterna. Var ju som ni vet uppe hos mammsen i måndags och han var ju ute och grävde och sprang hela dagen. Då vi kom hem efter det och han hade sovit i 1-2 timmar så ville jag släppa ut honom då jag skulle dammsuga. Han tittade på mig och sedan så försökte han ta sig upp men det var nästan sorgligt att se honom. Han var så himla stel och hade ont i bakbenen att han knappt kunde ställa sig upp. Efter ett tag så kom han på benen men då kämpade han med att försöka sträcka på bakbenen men jag ska tala om att det var ingen vig hund den dagen. Han fick bak benet ca 10 cm gämfört med 30cm. Och då han skulle gå, han gick som en gammal tant framför en rulator. Liksom, vickade hela ryggen för att kunna gå. Nä, ursch, det var inte alls kul att se min hund den dagen, blev riktigt ledsen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!