Soligt = perfekt.

God morgon kära läsare! :)
Nu är vi uppstigna och det är solen också. Älskar soliga, VARMA dagar. Ska göra mig nå frukost och sedan bege mig ut på en promenad med stavar + hund. Knepigt att hålla i hunden samtidigt som man går med stavar? Aja, tur att min vovvsing kan gå lös. Han få se till att gå bakom mig bara. :) Kan funka. Sen så blir det vell lite depp då älsklingen far bort och kommer vara borta hela kvällen och natten. :( Men jag ska träna idag. Ut och gå och sedan ett till power yoga pass på en timme. Kommer kännas skönt efteråt. Under yogan kommer jag inte ha tid att tänka på något annat i alla fall. Kan ju vara skönt.


God morgon ! ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!