Sweet dreams.

Nu ligger jag i sängen och ska se på lite tv hade jag tänkt. Har sett klart filmen för ett tag sedan Inception och den var verkligen bra. Men en film man måste hänga med i. Var väldigt konstig och tog ett tag innan man förstod men bra var den.

I morgon ska jag vakna tidigt för att köra igång med ett tvätt maraton här hemma. Sedan klockan tolv så ska jag och Simba knalla iväg till skidstadion där lillebror ska åka tävling för andra gången. Jag har ju lagt upp en film förra året som finns här i bloggen men har tänkt filma denna också så att han får se hur duktig han är.
Jag tror han släktas på syrran. Jag var ju bra på att åka skidor. ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!