Tränings dags.

Nu väntar middagen och sedan blir det ett yoga pass för min del och Rikard ska på gymmet med grabbarna.
Dagens middag har jag inte planerat ännu men ska titta vad jag hittar i frysen.

Har suttit och funderat idag.. Varför tränar inte jag mer då jag tycker det är så himla roligt? Jag gillar ju verkligen att träna men den senaste tiden har jag verkligen inte orkat. Har ju knappt idats fara på idrotten i skolan, där jag fick MVG från högstadiet. Mår nästan, eller jag mår dåligt av att inte röra på mig så nu får det bli ändring! Idag har jag ju varit ute och gått en promenad själv, och en med ,mamma. Så två prommisar och i morgon blir det skidåkning.
Skidåkning är ju något jag verkligen tycker om. Har åkt jätte myket skidor i mina dar. Man rör på hela kroppen och får träningsverk fort så man märker att det ger resultat. :)

En bild från en prommis med simba, han syns i bakrunden.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!