what a beautiful morning.

God morgon!

Vaknade denna underbara dag av att mamma ringde och väckte mig, Skulle ju åka skide med henne idag men AJJ så ont jag har i kroppen! Då jag tog mina första steg från sängen nu då jag vaknade så skakade dem och jag trodde ärligt att jag skulle falla där ett tag. Så himla svaga . Men imorgon blir det träning igen.

Nu ska jag fixa mig nå käk, tror jag sattsar på köttbullar och spagetti. Den rätten kommer fyra på favotirmatlistan. Så här ser min favortimatslista ut by the way:
  1. Grillat.

  2. Taccopaj

  3. Palt

  4. Köttbullar.

Jag tror men jag kan ha glömt någon rätt men för tillfället ser den ut så här. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!