Wiihoo!

Nu är jag hemma i vidsel med älskling och skönt är det. Tog bussen från piteå klockan 13.35 och det var packat med folk.. Det är så typiskt då jag kommer med en stor bag och en stor hund och ska få plats där det inte finns ett enda säte kvar. Som tur var så sa busschaufören att alla skulle flytta ihop sig så att vi fick plats. Då alla gjort det fick jag en ledig plats bredvid en tjejj som också hade en massa packning med sig så vi satt typ och trängdes med våra bagar och sedan satt simba i gången och var ivägen för alla som skulle förbi.
Har aldrig varit med om att det varit så mycket folk på en buss någon gång. Bortsett från city bussarna där det många gånger händer att man får stå.

Hursomhaver så är jag hemma nu och har hunnit sova ett tag. Sedan hade jag lyxen att få en riktigt skön massage av Rikard. :)
Nu är han och tränar och jag har fixat en fruksallad som kan avnjutas då han kommer hem igen.
Ikväll så far vi till Marie och myser i tv soffan till Big Brother, som vanligt på helgerna. :)

Ha det bra! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!