26 maj ! :)

Ojj, vad tiden går fort. Snart sommarlov och skönt blir det!
Hoppas på bra väder och mycket sol och badande i sorforsen. :) Idag har jag i alla fall haft venisage med bilden och efter det åt vi en riktigt god lunch som bestod av palt. Efter paltkoman hade vi idrott, otajmat som bara den! Men det var roligt. Vi fick skjuta pilbåge och pilrör, slangbella m.m. Sedan hade vi svenska A där vi pratade om mötesteknik. Så som ordförande, dagordning osv. Tråkiga grejjer i alla fall. Nåväl, sedan så har jag cyklat lite mes Simba vilket han verkligen uppskattade. Blev bara en kort sväng då han är rätt så dålig i lederna just nu men kommer vell snart bli bättre. Hoppas jag.

Nu så ska jag tillbaks till rummet och sedan byta om för att ta mig en springrunda. :)

Hoppas ni haft en bra dag så skriver jag mer då jag är hemma i vidsel igen. vilket blir i morgon på kvällen någon gång. Far ju till Luleå över dagen och kommer hem kring sex-sju tiden. :)

Ha det bra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!