Dagen än så länge. :)

Vaknade halv åtta då jag sedan klädde på mig och mötte girlsen på frukosten. År en och en halv macka innan jag var proppmätt och sedan gick jag ut med hunden. Hämtade även då upp Jennifer och Elin som följde på en längre promenad. Gick sedan till Fanny och Frida och vi gick tillsammans på¨lektion vid nio tiden. Dagens "hundlektion" Bestod utav att städa området på Grans.
Jag och de bästa fick sköta gilitybanan och alla hinder. Plocka ut-Spola av-skrubba.spola av-bära in. Ett skitgöra helt enkelt.

Här är i alla fall lite pics från städningen.


En liten del av alla hinder som Fanny spolar av.

På med skurhandsar.

Skrubba, skrubba, skrubba.

SImba ligger och tittar på, han var lite besviken att han inte fick nyttja hindrena.


Nu efter lunch så har jag matte och sedan språk men är klar med det mesta där så är nog ledig sista lektionen. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!