Gårdagen .

Morning sweeties!

Tänkte berätta lite om gårdagen.
Först gick jag skola till klockan 10 sedan packade jag ihop lite grejjer från rummet och gick sedan vidare till finaste Fanny. Där satt vi och surrade om allt och inget i ca 20 minuter innan vi begav oss på en prommis mot bussen. Det var fint väder och skönt var det för en gångs skull. Har ju regnat hela veckan.
Nåväl, där satt vi ett tag innan våran fullproppade buss kom. Vi satt och trängdes som små sillar där bak med hundar och väskor.

Väl i Älvsbyn så följde jag med Fanny till hennes mormor där jag även träffade resten av hennes familj. Där var vi ett tag och hade det allmänt trevligt innan jag bestämde mig för att gå till busstationen för att bli upplockad av storebror Jonathan. Även Johan var med. Han skjuttsade sedan mig till vidsel för att jag skulle få duscha och fräscha till mig lite innan han sedan plockade upp mig igen för att återigen fara till Älvsbyn. Väl där for vi upp till hans lägenhetn där Elin väntade. Vi han som bara komma in i lägenheten innan vi for igen men denna gång till Tres Corona för att avnjuta en god middag. Väl där väntade pappa vid ett bord. Vi beställde våran mat och sedan så hade vi det riktigt trevligt. Jag åt en räkcocktail till förätt och sedan till varmrätt blev det en Balkonstek med pommes, sallad, persiljesmör och bea till. (Balkonstek är en oxfilé.) På det så vann jag på triss. Kom hem 600:- rikare! :) En riktigt rolig kväll var det. Kul att få träffa alla samtidigt någongång!

Efter att vi ätit och surrat så åkte jag med pappa mot vidsel igen. Vi åkte även förbi stallet där jag red mycket förut och hälsade på alla hästar. Speciellt roligt var att få träffa Zia. Ett sto som jag red och tävlade förut, innan jag slutade:(
Nåväl, hemma i vidsel igen så lade jag mig i soffan ett tag och sedan gick jag och lade mig till Big Brother.



Idag så har jag hunnit äta frukost och sätta igång en tvättmaskin. Hoppas ni hade en bra fredagskväll! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!