God morgon sötisar!

Nu är det bara 8 skoldagar kvar av årstermin ett! Helt galet vad tiden har gått fort! :)
Sedan blir det att avnjuta en fattig men lång semester på två månader. Inte dåligt.

Dagen har än så länge bestått utav matte och nu hemsk engelska gramatik. Blä, sedan till lunch så blir det ännu mer blää. Fisk och potatis. Har ju slutat tycka om fisk helt. Äter bara lax (ibland). Väldigt sällan. Däremot så har jag börjat tycka om mycket annat som jag inte gjort tidigare. Så som champinjoner, fetaost, räkor. Sedan kommer jag inte på något mer men jag vet att det fattas något. .

Nåja. Senare så blir det kurs i Don't drink and drive något, och sista lektionen är arbetsliv, kanske har turen att vara ledig då så då blir det en springrunda. :)

Ha det bra så skriver jag mer senare.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!