Godermorgon.

Nu så är jag uppstigen och inte speciellt taggad för mycket.
Planerna för dagen är att packa, tvätta och sedan se någon ny bra film nere hos jocke. Måste även hinna gå en runda med Simba.

Gårdagen:

Vi for ner till Jocke vid sex tiden. Snackade och vissa tog sig en drink innan vi blev upphämtade. Vi fick skjutts av någon merca raggare. Tonade ruter, en bas som vibrerade hela baksätet, cigarett rökande m.m.
MEN, Vi tog oss ialla fall fram. Väl i Piteå for vi då somsagt upp till Jesper och Linnea. Grattade Linnea såklart och sedan var det fest. Kom ganska mycket folk dit ändå. Vi såg även på Euro vision song contest och OJJ vad bra det gick för sverige, trodde jag aldrig. Tredje plats är ju inte så dumt. Sen då ganska många drog ut på krogen så gick jag, rikard och bulben till Max istället. Åt ett jätte gott original mål. Men, vad stora de är! Äter ju vääldigt sällan ute och när jag fick min hamburgare så blev jag chockad. Är det meningen att man ska orka en hel eller gör de dem jätte stora med flit? Fick tillslut i mig halva hamburgaren och halva stripsen sedan var jag så mätt att jag fick ont i magen.
Var sjukligt trött i slutet så ville bara hem. Sov hela vägen till vidsel. Somnade innan vi kommit till Öjebyn. Då är man trött. Och sedan då vi kom hem så for Rikard och cyklade med Simba så att han fick röra på sig lite. Bara runt kvarteret och innan han var tillbaks så sov jag. Det tar typ två minuter max.

Nu då jag kollade mig i spegeln så har jag ett stort brännmärke bredvid munnen som jag lyckades få utav en tändsticka. Grymt snyggt måste jag säga.


Det var jätteroligt att få komma Jesper och Linnea. Kvällen var perfekt! :)
Hoppas ni hade en bra lördag kväll! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!