Guu så skönt! :)

Nu har jag äntligen min egen dator och internet på Elevhemmet. Så humla skönt att slippa gå till skolbyggnadens datasal för att blogga eller kolla mailen. Nu kan jag göra det när jag känner för det utan att måsta gå någonstans.
Dels därför jag har updaterat så dåligt under skolveckorna. Men nu så är jag på topp igen. :)

Vill ju ha en valp men börjar tveka på om det är rätt tillfälle att ta den nu under sommaren/hösten. Simba mår ju inte speciellt bra och han lär ju kosta en hel del nu med medicinering, ledtäcken osv. Har nog inte råd. Får sattsa på att kanske ta en valp till nästa sommar.
Har lagt papillon sökandet på hyllan nu.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!