Helgen.

nu så är jag ren och fräsch. Var riktigt skönt att träna men längtar inte efter morgondagens träningsverk. Ni kommer vell ihåg förra gången jag tränat magen? inte kul.
Nåja, kan ju inte vara värre.

Imorgon blir det att fara till Luleå. :)
Vi är bjudna på middag hos patrik och Elina och sedan kanske lite filmmys. Hade tänkt springa på shoppning också och se om jag hittar någon till bikini. köpte ju en SUPER snygg där i onsdags och måste få en till likadan fast en annan färg. Då jag väl far till stan för att handla kläder så handlar jag MYCKET. Är ju inte där så ofta så handlar en hel del då jag väl är där. Är vell lika bra?

nu så ska jag mysa ner mig i soffan under n stor lurvig filt sedan så får vi se.
ha det bra allesammans.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!