Ja, inte speciellt aktiv.

I veckan har jag inte varit aktiv alls. Känns som att dagarna har flugit förbi och har inte haft tid att sitta framför en dator.
Dagen har i alla fall bestått av en hel förmiddag för fotografering och sedan handikapp träning med Simba. (Han följer efter en rullstol och ger personen som sitter i sällskap) Sedan så har jag varit ledig. For in till stan och köpte en till bikini som jag pratat om tidigare, förra veckan tror jag.

Sedan så har jag ätit, varit ute med massa hundar och nu så ska jag sova. Imorgon blir det att stiga upp klockan 05:00 för att hinna ut med hunden en sväng innan mjölkningen börjar klockan 05:30..SUCK!
Vi måste vara med och mjölka kossorna (jag och Jennifer) för att få ett bättre betyg i djurkunskap. Kossor är söta men jätte äckliga och slemmiga annars. På avstånd går det bra och nu så ska jag mjölka..

Nåväl, det kommer nog gå bra. Ska ta lite bilder också så ni får se på lammen och kalvarna.

Ha en bra dag och morgondag så skriver jag i morgon kväll då jag kommit hem.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!