Ledig resten av veckan.

Nu är jag hemma i vidsel igen. Blev en kort vecka i Piteå fär min del. Har tagit ledigt i morgon, vi skulle ändå bara ha en lektion. Sen så börjar jag om nästa vecka tisdag. Blir en veckas lov för min del alltså. Skönt är då det. :)
Men, blir inte mycket slappande för det.

Så här ser veckans planer ut:

ONSDAG: Vaknar tidigt, går upp till mamma där jag sedan packar upp och ner det som ska med till lägenheten senare i sommar. Sedan så far jag hem ett tag innan mamma plockar upp mig igen för att åka till Älvsbyn. Där blir jag upphämtad av Fanny som jag sedan ska åka till och sova hos tills på fredag.

TORSDAG: Vi vaknar tidigt då vi sedan kammar, badar och borstar hundarna inför utställningen. Klockan tio ska vi vara på plats för besiktningen av hundarna. De som kommer ställas är Kelly och Kairo. Jag kommer ha hand om Golden Retrievrarna. Kommer stå med Simba, Kelly och Ludde. :) Håll utkik efter golden kvinnan! Sedan efter en heldag på utställning så blir det hem till Fanny, byta om till ridkläder och sedan motionera poarna.

FREDAG: Vi vaknar tidigt även idag, rider, packar och sedan drar vi till Luleå.
Vi kommer till busstationen vid tolvtiden mitt på dan då vi sedan går hem till Linda för en tjejkväll/dag med massa skojj. Kommer bli att hyra film ev. bio. Familje pizza och massa annat gott! Sedan far jag till Jennifer för att sova och vara med henne.

LÖRDAG: Vi sover ut ett tag och sedan fixar vi oss för att gå på stan ett tag.
Hemfärd.



Det blir en intensiv men rolig vecka. Ser fram emot ledigdagarna hemma med Rikard också. Söndag och Måndag.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!