Ledsen för dålig update!

Nu så bor jag hos Linda och Jennifer en tid framöver, tills jag går ut mest troligt! Internet funkar inte där men ska prata med dem som håller i det.

Varför jag inte bor i mitt rum är för att det är spindel invation!! Och då menar jag vad jag säger. Det är spindlar överallt. Vi dödade tre spindlar på en timma! Vars man än kollar så är det då spindlar. Jag får panik!
SÅ, därför har jag flyttat.

Men, hursomhelst. Igår så hade jag bara en lektion och det var bild. Jag fotade lite och sedan var jag ledig. På kvällen så dödade vi spindlar och sedan hade jag och Linda Grey´s Anatomy maraton! Grymt bra! :)
Idag så har jag haft matte och nu så sitter jag i datasalen.

Far senare med bussen klockan 2 från piteå till älvsbyn och sedan får jag skjutts av Elin hem till Vidsel för att byta om och sedan åker jag med henne tillbaks till älvsbyn för att äta middag med mina bröder. Sedan är bara frågan hur jag tar mig hem på kvällen. Har inte fixat det ännu. Men nog ska det lösa sig på något sätt.

Ha en bra dag så kanske jag hinner skriva mer senare. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!