Mat för en längre tid.


Nu så har jag åkt in till stan och köpt fyra säckar hundmat åt Simba. Nu har han då så att det räcker en längre tid.
Tänkte att det kanske även räcker en bit över sommaren, ca: 1 säck var tredje vecka.
dagen har hursomhelst bestått utav idrott, då jag sprang. Engelska då vi gjorde någon skitsvår gramatik övning. och sedan ledighet hela eftermiddagen. Sköönt. Ikväll blir det att se på Grey's Anatomy och sedan en lång skön dursch.
Jag bor fortfarande hos Linda och Jennifer. kommer nog göra det tills vi går ut om tio skoldagar. :) Har hursomhelst jätte trevligt med dem. :)

Har haft problem med internet hela dagen men nu sitter jag hursomhelst hemma i Vidsel och skönt är då det. Har känt mig aningen hängig slutet av dagen. Så nu vilar jag och hoppas på en piggare och fräschare variant av emelie imorgon. :)
Har just kommit hem efter en smarrig middag på Hotell Storforsen. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!