Mätt !

Ojj så mätt man kan bli. Varför äter jag mig alltid så mätt att jag mår dåligt sen? En grymt onödig grejj jag har börjat med i alla fall.
Till veckan ska jag nyttja min fritid åt att springa och träna på gymet! Har ju fått tillbaks min sko som jag glömde i Jespers bil men han kom förbi med den i helgen. Så nu kan jag återuppta springandet. Har kännts jobbigt att inte kunna röra på sig för att en sko varit borta. Är ju svårt att springa i foppa tofflor. (De enda skorna jag har som är utan klack) Bortsett från springskorna då.

Ikväll blir det i alla fall ett yoga pass på en timme sen duschen och sedan sängen så att jag orkar upp imorgon. Har ju sovit mestadels av dagen men känner mig fortfarande inte tillräckligt utvilad.

Ha en bra söndags kväll och ha inte för mycket söndags ångest som jag!! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!