Morning. .

Nu har vi städat, städat och städat lite till efter en invardering av vårat hus igår.
Det kom över 30 pers hit och stök blev det. Spenderade sista delen utav kvällen igår till att försöka få ut allt folk och sedan plockade jag ölburkar och skurade för det var då spillt över hela golvet. Sockarna klibbade fast då man gick så jag tog och vaskade hela golvet igår och sedan då jag fått bort det mesta så satte jag mig i duschen och tog en lååång varm dusch och försökte rensa alla galenskaper från kvällen.

MEN! Jag hade riktigt roligt också. Det var sista timmen då det barkade som jag blev less. Men annars så var det riktigt treligt.
Tänk att en middag med sex pers kan sluta med minst trettio?
Man kunde då inte gå i huset utan man fick åla sig fram bland allt folk både inomhus, på altanen och på bakgården.

Nåväl, ingen mer fest här inte. Nu ska jag käka lite frukost så att jag piggnar till. Sedan så far jag till Piteå med Jesper och Linnea vid sex tiden.

Ha en bra dag allesammans. Skriver kanske mer sen! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!