Morsning korsning.

Nu så är jag vaken och redo för allt vad dagen har att bjuda på. Solen skiner och inte ett moln på himlen. Hoppas bara det blir varmare så att man kan lägga sig ute och få lite färg. Jag vet att jag ska på loppis och sedan grilla lite ikväll. På loppisen kanske man hittar något till lägenheten? Får se men skulle vara kul.

Har redan suttit och ritat en massa klotter på hur jag skulle vela ha det men allt får inte plats, den är så himla liten.
Kanske en bäddsoffa istället för en säng som bara är lätt att ta fram då jag ska sova och sedan under dagen ser det bättre ut istället för att ha en säng och en soffa kloss i sida med varandra. Vet inte ännu men det är ju då tre månader kvar innan jag flyttar.

Ska se om jag hittar något att äta nu. Ha det bra kära läsare! ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!