Nyduschad och frelle. :)

Hello again! :)

Nu så har jag ätit middag och som vanligt så sitter jag i datasalen efter det.
Har tittat på lite grejjer som skulle passa in i en blivande lägenhet.: )Hemtex rules. . ;)
Nåväl, ska gå en liten prommis senare med jennifer och hundarna och blir kanske att slå på en film eller ngt senare ikväll.

Har vart i ladan hela eftermiddagen och sett på då veterinären bränt bort hornen på de stackars kalvarna. Såg så hemskt ut, tryckte ett jättevarmt verktyg mot pannan på dem och hela skallen rök typ. Stackarn.
Sedan så gick vi ut och gick med kalvarna och släppte dem på en typ "ridbana" inomhus. De hoppade och skuttade och var superglada att få röra på sig lite. :)

Nu är jag i alla fall fräsch igen och det känns riktigt skönt må jag säga.
Ha en bra kväll så höres vi! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!