Onsdag 18/5

God morgon! :)

SItter och filosoferar i vilka tapeter jag ska ha till lägenheten. Tror det kommer bli någon naturvit färg och sedan en beigare fond. Golvet är ju ganska jus brunt/geige så det skulle nog passa bra.

Dagen har än så länge bara bestått utav en klasstid där det inte sas speciellt mycket. Typ att det är 12 skoldagar kvar!! :O Tiden går så sjukt fort. Jag har gått här i ett år redan. Nu är det bara två roliga år kvar sedan är det slut. :) Efter gymnasiet kommer jag att fortsätta plugga hund nere i stockholm för att sedan starta mitt eget företag. Woop woop!

Nä, nu ska jag tagga till matten (om det går). Men skriver mer senare! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


-

vart har du fått lägenhet?

2011-05-19 | 16:59:13




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!