Sådär ja.

Hallå allesammans! :)

Nu så har jag gjort klart engelskan och bara matten klart innan denna skoldag är slut. Ikväll eller vid fem tiden så blir det att kolla på lägenheten och sedan kanske spendera kvällen på klubben med Rikard. We´ll see.
Dagen har bestått av ledighet hela förmiddagen. Den tog jag vara på genom att gå en låång promenad med två vackra Golden Retrievers. Nämligen SImba och Kelly. Skulle lätt adoptera henne om jag hade råd. Stackarn måste skaffa ny ägare och ingen vill ha henne. Jag tyckte då i alla fall att hon var superfin!:)
Sedan så har jag hjälp Fanny att måla tassar på en skylt och sedan nu har jag haft resurstid.
Ska allderles strax hem och dra med mig hunden ut för en liten rastning innan jag drar på matten för att plugga lite volym, cylindrar och pyramider..suck.

Ha en bra dag så kanske jag skriver mer senare! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!