Skönt med korta skoldagar.

Nu har jag slutat, eller egentligen för 40 minuter sedan men har tränat lite lydnad med Simba. Det gick super bra för att inte ha tränat på jättelänge. Tycker så synd om min gubbe. Han vill så gärna röra på sig men kroppen håller inte upp honom. Hans bakben blir bara slappare och slappare. :( För någon vecka sedan då jag och Linda tränade marsch kallningar så gjorde han fyra men efter det var han helt slut. Tråkigt.

Hursomhaver, till rubruken.
I veckan har vi bara slutat innan två alla dagar. Och kommer fortsätta så resten av veckan för min del. Imorgon har jag bara bild på morgonen och sedan är jag ledig resten av dagen. På fredag har jag matte och sedan så slutar jag. Så resten av veckan består av två lektioner för min del. Bild och matte. :) Grymt niice. + att jag är halvt klar i bilden ska bara komma på namn till mina målningar sedan så är jag klar.


Nu ska jag fortsätta rita lite på mina söta hästmålningr! :) Skriver mer senare!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!