Skoola.

Hello!

Nu så sitter jag på andra lektionen för dagen. Har dock gjort klart allt i svenskan men sitter ändå här med mina tjejjer! :)
I morse så hade jag snickeri och fick då lära mig att svetsa. Läskigt var det men ändå roligt. Fick testa att luft skära och att använda en "vanlig" svets. Varje gång den som startade så hoppade jag till. Hade puls hela tiden. Efter det här så slutar jag och skönt är då det.
Ska ta med mig hundar och mattar för att gå en prommis runt Öjebyn och senare någon dag i veckan åka in till Willys och Dollar för att införskaffa mig en del mat och hundben till helgen. Kanske måste stanna här då jag inte tar mig hela vägen till Vidsel utan bara Älvsbyn.

Det är ju så sjukt dyrt att åka buss med hund. 70kr från Piteå till Älvsbyn och sedan 70kr till för att ta mig från Älvsbyn till Vidsel. Alltså 140 kr för att ta mig hem på fredag och sedan 140 kr för att ta mig ner igen på Måndag. Surt, 280 kr på en helg för att åka fram och tillbaks till VIdsel...

Nåväl, ha det bra så skriver jag sen! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!