Som ni vet..

Ja, som ni vet så har jag haft problem med uppdateringen de senaste dagarna men administrationen beklagar felet och ska försöka fixa det snarast.
Kan ju berätta att helgen var riktigt bra. Längesen sist.
Fick ju även en present av Patrik och Elina som jag vill tacka för så mycket! :) Det var fyra superfina nagellack som jag lär använda flitigt nu under sommaren.


Tiden här på Grans i veckan har bestått av en trött Emelie som helst bara velat sova. Nä men det har inte hänt så mycket förutom idag då vi for ut och spårade och min hund som var superduktig.

Imorgon så ska jag fara och titta på en lägenhet här i Öjebyn, Hoppas den är fin och att isådana fall jag får den! Håller verkligen tummarna nu. Gör det ni med! :)

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!