Sov så gott kära läsare!

Har nu varit ut på en lång prommis med Fanny och hennes hund Kelly.
SImba och Kelly fick i slutet av promenaden syn på en igelkott som var jätte intressant. självklart kom jaktinstinkterna igång och de båda smög efter den. Då den upptäckt dem kurrade den ihop sig och fräste. Hundarna satte sig ner och väntade. Direkt den rörde på sig så hoppade de upp igen och var på jakt. Tillslut blev simba så galen att han började skälla och hoppa mot den. Jag hade grimma på honom men han kröp ur den och kutade efter igelkotten. Tror ni jag fick någon puls? Trodde han skulle ta hela igelkotten i käften så att hela munnen och gommen skulle vara full i taggar. Som tur var han jag ikapp honom just då han skulle ta den. 2 decimeter ifrån. Om ni undrar hur jag lyckades komma ikapp honom så var det för att jag kastade mig över honom och slet sedan bort huvudet innan han tog den. Nu har jag lite ont i knäna, men värt var det.

Sov nu så gott så skriver jag igen imorgon! :)



Simba till vänster och Fannys Kelly till höger! :) Två vackra golden retrievers.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!