Stan imorgon! :)

Hello! :)

Sitter med finaste Jennifer i datasalen och har kollat på lite lägenheter.
Kommer ut nya hela tiden men ingen jag är riktigt sugen på. Alla är ju så små. Men, vadå. Har ju inte hur mycket pengar som helst så kan ju inte välja efter storlek precis.

Imorgon bär det av mot stan för min del. Antingen Luleå eller så blir det Piteå. Har inte bestämt mig ännu.
Men Luleå är ju större men är faktiskt ganska less på Luleå nu så skulle vara kul att fara in till lilla Piteåstad också någongång. Men, får se. ska prata lite med Fanny för hon ville följa och sedan bestämmer jag.
Får ju ta med Simba till Luleå och plus att jag inte behöver betala någon resa dit. Åker med jennifers pappa nämligen. Men att åka in hit till Piteå kostar ju bara 20 kr dit och tillbaks så det är ju absolut inte dyrt. men somsagt vi får se. :)

Ha nu en riktigt bra dag så skriver jag i morgon om jag kommer ihåg.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!