Tisdag..

Nu har jag haft matte och drygt som vanligt var det. Jag hann i alla fall jobba ikapp lite och känns skönt att ha koll på allting nu så att jag kan jobba hemma lite mer.
Ikväll kanske det blir att fara till Bergsviken med girlsen och käka lite middag. Ingenting är klart ännu men vi får se. Kommer att ta bilder men de kommer inte upp förens i helgen om jag tar mig till Vidsel då ens. Det återstår att se. Kanske blir fast här på Grans och då stannar jag och hjälper till på hundutställningen som äger rum här på söndag. Det är även djurensdag så det lär vara mycket folk.

Nåväl ska tillbaks till rummet nu så att simba inte behöver vara ensam så länge.

Skriver kanske mer senare.:)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!