To school for cool.

Nä, nu sitter jag i datasalen efter en god middag som bestod av palt. :)
Strax blir det att dra med hundarna på lite agility i hundhuset. Niice! Min gubbe ska få följa med men får inte göra något. :( Ska träna Elins lilla Cavalier valp istället. Blir lite grunder på hinder och slalom.

Har även kollat på ett Back on Track täcke till Simba som gör att lederna mjukar upp sig. Värmen håller sig inne och det hjälper honom att vara lika aktiv som han vill. Kanske inte riktigt för han vill springa hela tiden men han kan ändå vara med på träningar någon gång. Sedan så äter han ju också smärtstillande fast som snart är slut men ska köpa mer.
Tror det kan bli riktigt bra. Mina hemska tankar om att kanske vara tvungen ta bort honom känns inte lika aktiva nu. Vilket är riktigt skönt.
Ska testa på det här och hjälper inte det heller så får jag ta det som det kommer.

Hoppas ni haft en bra dag så kanske jag skriver mer senare! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!