Trötter.

Hej hopp allesammans! :)
Nu så har jag just kommit hem till Grans igen efter en mysig grillkväll i hammenviken. Vi grillade och hundarna badade och busade. Skönt att sitta vid vattnet och grilla lite innan alla mygg har vaknat till liv. :)

Idag har jag bara haft en lektion som bestod av hundar-fostran och grundlyndad. Tog inte med mig SImba för han har så ont i lederna idag. Vi hade hund 2:orna som "lärare". (I tvåan och trean går vi en allmänlydnads instruktörs utbildning där det ingår att hålla kurs för andra naturligtvis. Så tvåorna tränar på oss. )

Det gick i alla fall jätte bra och jag fick låna en schnauzer att träna med under dagen och det gick jätte bra.

Sedan så har jag legat och sovit mestadels av eftermiddagen. Nja, men till två- tre tiden i alla fall. Sedan for jag med Fanny på Ica där homn handlade lite smått och gott.

Nu är jag hursomhelst riktigt trött och skulle kunna somna sittandes.


På fredag blir det att åka till Luleå och hälsa på Jennifer och åka hem med Rikard från Luleå senare eller eventuellt sova där över helgen. Vi får se vad som händer helt enkelt. :)

Ha det nu så bra så skriver jag senare! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!