Dagarna blir bara längre och längre..

Sitter i skolan och har försökt avsluta min Svenska inlämning. Har lite kvar att göra men behöver mer inspiration för det just idag.
Ska strax gå och äta lunch och ta en behövlig kaffekopp! Ta Denzel på en promenad och sedan tillbaks till skolbänken.

Jag känner mig så himla trött i veckan. Då jag vaknar 06.30 är det mörkt ute. Går till skolan 07.50, fortfarande mörkt. Sitter på skolan och jobbar sedan vid 15.00 - 16.00 tiden då jag slutar, mörkt ute! Hinner inte njuta av den ljusa tiden på dagarna utan det är svart, svart och svart. Dessutom har snön som kom förra helgen tinat bort och nu regnar det. Hm.

Första advent kommer firas med bar mark ute och lite, lite julkänsla.. Nåja, hoppas det kommer massor med snö nu. Eller, jag vill men ändå inte. KOmmer det snö så får jag julkänsla men då måste Rikard snöröja. Vilket jag inte vill. Men, det kommer bli en bra jul i år också! Som jag får fira med min älskling! :)

Nu ska jag göra en slutspurt med Svenskan innan man får sig lite mat i magen!


Ha det bra!

/ Emelie & Denzel ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!