Fullt Schema!

Goddagens!

Idag är det fullt schema som gäller!
Vaknade 07.15, åt snabbt innan jag gick till skolan. Lämnade Denzel i rastgården innan jag började dagen med matte. Går skola till 15.00 sedan tar jag, Elin, Jennifer, Frida, Miriam, STina, Felicia, Julia och Frida F bussen in till stan för att julshoppa lite och sedan äta en gudomlig Sushi med fantastiska klasskamrater!! :)
Sedan blir det Djurmagazinet och handla foder och någon bra julklapp till min lilla prins! :)

Hinner inte skriva så mycket mer nu, ska kasta i mig lite lunch och sedan ut med lillen innan dagen fortsätter med mer bänksittande.. Nåja, är på riktigt bra humör idag och känner att allt flyter på! :)


Ha det superbra, så skriver jag någon annan dag!

KRAM! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


maja

Hahahaha du skämtar va?

2011-12-01 | 05:17:28




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!