Onsdag ----- höstlov.

Godmorgon!
Sitter och äter frukost och kikar på mailen. Ska sedan ut med lillen. Eller, han är ju faktiskt inte så liten längre. Han är 68 cm i manken. växer fortfarande. Och om bara tre månader så är han redan ett år!


Idag så ska jag jobba, städa och plugga för anatomi provet. Sedan om jag inte är halvdöd av trötthet så ska jag bada Denzel. Han är så skitig och börjar få tover lättare och lättare. Blir att öka badtillfällena till åtminstonde var 11 dag. Ska nog sätta barnolja som balsam den här gången. Han har fått så torr hårbotten så fick tips att det skulle vara bra. Sedan fick jag även igår veta ett supershampoo som jag måste testa. Double K hetter det och skulle vara så bra. Fanns även en bild på en afghan som det använts på och den såg helt underbar ut. Vill dock inte lägga upp bilden på den då det inte är min. Så, idag är jag uppe med tuppen för att fixa och dona. Hoppas ni andra tar det lungt och bara njuter av den lediga tiden. (Om ni går skola). :)

Själv har jag fullt upp. Ska hinna kratta hela gården både fram och bak. fara till soptippen med en massa skräp. och då det är klart kanske varva ner. KOmmer säkert en massa mer saker som bör göras. Det gär inte mig något. Bara skönt att inte sitta som en säckpotatis framför tv:n eller datorn. Tycker inte ni också det?


Nä, nu ska Denzel få komma ut på en morgon promenad. Skulle vara skönt att han en hundgård till honom. Någon som vet vars det finns billiga att köpa? Material till att göra? Då skulle han slippa ligga inne under dagarna. Simba kunde jag ju ha lös här ute men Denzel rymmer bara. Bor ju så mycket andra hundar i närheten och han anser att det är roligare med dem..

Ha det bra så skriver jag då jag har tid. :)
Ha en bra dag allesammans!




Denzel med Ingrids unghundar Babe (längst bak) och Isak som pussar på Denzel. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!