Skola i morgon..

God morgon! Eller god förmiddag kanske.

Sitter och äter frukost och ser på då Rikard spelar. Har varit ut med Denzel och gett honom mat. Så nu ligger han och sover. Han var så nöjd över benet han fick igår. Men jag har en väldigt intelligent hund som fick ut godbitarna inuti på mindre än 3 minuter! :) Han tyckte det var spännande men nästa gång får nog matte höja svårighetsgraden lite!

Idag ska jag packa och dra mig mot Piteå igen. I morgon är det åter till skolbänken. Nog för att hela dagen spenderas med hundlektioner så det gör inte så mycket. Bara roligt och intressant.

Jaja, nu ska jag äta klart och dricka en kaffekopp!
Ha det bra så kanske jag skriver mer senare. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!