Strax Piteå town!

Puh, vad jag är trött. Ligger och halvsover medans jag ser på en fantastisk klänning som jag tror jag ska köpa till mig själv i julklapp! En svart långklänning som ser helt perfekt ut! Blir min 4:e långklänning och jag måste säga att det kan bli många fler!
Blir lika frälst i dem varenda gång jag provar dem! Faller mig i smaken. :)

Kan bli fint att ha vid julborden, nyår eller andra festligheter!

Ni får inte se den ännu. Kommer vell en bild som småningom. kanske då den sitter på mig! :)

Nåja, nu ska jag packa och sedan drar vi oss mot Piteå town där det blir att sova.

I morgon är det en lång dag. Börjar 08.20 och slutar 15.55..
Sedan ska jag på Actic och skaffa gymkortet jag babblat om ett bra tag nu! Efter julmiddagarna och alla festligheter så blir det bra kost och träning! Har planerat att träna måndag, onsdag och ev fredag kanske någon annan helgdag annars. Sedan simning en dag i veckan. När det passar! :) Kommer må så mycket bättre av att få böja träna igen!

Sweet dreams!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!