Tillbaks.

Hej på er!

Nu sitter jag och lyssnar på spotify och mår allmänt bra hemma hos Rikard! :)

Har inte bloggat på väldigt länge men det är därför jag inte haft någon uppkoppling. Riktigt tråkigt att vara utan internet. Men för att ha ett bra internet så måste man betala massor och jag lägger hellre pengar på något annat. SOm tex, gymkort! Ska ta tag i min kost och hälsa nu! Känner att jag har blivit allderles för lat och slapp då jag inte rör på mig. Tycker ju att det är superkul att träna och ha träningsverk men har bara inte blivit då jag inte skaffat kortet! Men, till veckan ska jag göra det! Nu ska jag börja träna! :)

Veckan har varit väldigt tröttsam då jag pluggat inför matte provet. Sista provet i matte förutom nationella nu om någon vecka för min del! Jag säger bara WIIhoo! Finally! :) Fick i alla fall G på provet och det är jag superstolt över. :)

Skriver kanske mer i morgon! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!